Hoppa till innehållet

Familjens Jurist får fortsatt förtroende från Swedbank som förlänger samarbetet

Juridisk hjälp och rådgivning behövs i många av livets allra största händelser. Vid giftermål eller skilsmässa, när en närstående går bort eller när det blivit dags att skriva testamente. För att göra juridiska tjänster mer lättillgängliga förlängs nu samarbetet mellan Familjens Jurist och Swedbank.

Samarbetet inleddes redan 2015 och innebär att Familjens Jurist fortsätter att vara huvudleverantör av det personliga mötet till både privat- och företagskunder hos Swedbank. Även anställda hos Swedbank omfattas av samarbetsavtalet.

- Det är glädjande att vi får ett fortsatt förtroende från Swedbank och att vi kan vara ett stöd för deras kunder i de stunder då livet förändras. Det ska vara enkelt att få hjälp med juridiska frågor och vi ser fram emot ett fortsatt givande samarbete, säger Victoria Thore, VD på Familjens Jurist.

Swedbanks kunder får genom samarbetsavtalet tillgång till rådgivning inom familjejuridik och företagsjuridik. Även Fastighetsbyråns och Sparbankernas kunder får tillgång till samma erbjudande.

- Vi ser en växande efterfrågan hos våra kunder om att få juridisk rådgivning både på privat och på företagssidan. Familjens Jurist har visat på stort engagemang och kompetens under vårt långa samarbete och varit ett bra stöd för våra kunder. Vi har ett högt förtroende för Familjens Jurist och ser fram emot att fortsätta vårt nära samarbete, säger Maria Hammarberg, ansvarig för samarbetet på Swedbank.

Här kan du läsa hela pressmeddelandet och våra tidigare pressmeddelanden.

Familjens Jurist kan hjälpa dig med allt som rör familjejuridik. Med kontor och medarbetare från norr till söder så finns vi alltid nära dig.
Magnus Ladulåsgatan 65