Victoria Thore ny vd för Familjens Jurist

Victoria Thore tillträder som ny vd för Familjens Jurist den 26 augusti

Fler och fler kunder önskar idag få rådgivning på andra sätt än via ett traditionellt möte med en jurist på ett besökskontor. För att möta kundernas behov går Familjens Jurist in i en ny spännande fas med fokus på digitala stöd inom familjejuridiken.

– Jag är stolt och glad över att presentera Victoria Thore som ny vd. Hennes bakgrund från kundnära företag där hon arbetat med tjänster-, produkter-, medarbetare spridda över landet och där digitalisering är den röda tråden, passar väl in i vår verksamhet och de behov vi ser att vi har för framtiden. Denna erfarenhet har Victoria med sig från tidigare befattningar som bland annat vd för Ikano Försäkring, koncernmarknadschef Nordnet m fl. säger Fonuskoncernens vd och koncernchef Mikael Åbom.

– För mig är det angeläget att arbeta med ett område som är viktigt på riktigt. Därför känns det inspirerande och väldigt bra att få bli en del av Fonuskoncernen. Familjens Jurist har en viktig roll att fylla idag och i framtiden. Jag ser framför mig att vi kommer att kunna göra en stor skillnad i en bransch i förändring säger Victoria Thore, ny vd för Familjens Jurist.

Familjens Jurist är Sveriges största juristbyrå inom familjejuridik. Kunden erbjuds juridiska tjänster antingen via personligt möte på besökskontor, rådgivning på telefon eller möjligheten att skapa dokument via en onlinetjänst. Läs mer på www.familjensjurist.se