Kontakta oss
Kontakta oss
0771-771 070
      Medarbetare

Black Weekend - Rabatt på juridik!

Under Black Weekend får du rabatt på många av våra tjänster! Erbjudandet gäller tjänster där du tar hjälp av en jurist och när du skriver juridiska dokument i vår onlinetjänst. Så om du har funderat på att exempelvis skriva testamente eller ett gåvobrev är det här ett utmärkt tillfälle att göra slag i saken. Erbjudandet gäller mellan 25 november och 29 november 2021.

• Boka tid med en jurist - klicka på knappen Boka tid med jurist så ringer vi upp dig för att boka en tid. Du får 10% rabatt på alla våra tjänster, men som mest 5 000 kr i rabatt.*
        • Skriv dokumentet själv i vår onlinetjänst - Använd vår onlinetjänst där du snabbt och enkelt kan upprätta dokumentet själv. Använd rabattkoden blackweekend21 i betalsteget för att få 30% rabatt!**

*Erbjudandet med jurist gäller när du skickat in ett formulär för att boka tid på denna sida mellan 25e november och 29e november 2021. Erbjudandet kan inte kombineras med andra rabatter eller erbjudanden och gäller ej rättskydd och rättshjälp. För att ta del av rabatten med jurist måste du boka tid via formuläret på denna sida.

**Erbjudandet för våra onlinetjänster gäller mellan 25e november och 29e november 2021. Erbjudandet kan inte kombineras med andra rabatter eller erbjudanden.